?

Log in

survey - ellebelle4

> Recent Entries
> Archive
> Friends
> Profile

August 2nd, 2011


Previous Entry Share
09:03 pm - survey
  •  how are you feeling today?
    im feeling good today, im a little sad that my trip ends tomorrow but i got a full day in Kelowna tomorrow so  thats something to look forward to. possibly some present shoping.

    Have you ever been seriously addicted to anything?
    I go through phases where i only wanna do a certain thing and dont want anything else. right now i dont have thing i dont think.

    Is having a significant other important to you?
    i guess so, i mean im okay being away from matt but i also am fine with him being around, i dnnt know.

    Do you cook your own meals?
    no i dont i mean if i need to i will but im pretty spoiled otherwise.

    Have you ever had a membership at a workout facility?
    yes, i dont use it right now cause one i think its expired and two i just dont thave the energy i just get super fucking tired, after work or before work i gotta mentally prepare for that shit., ha

    What is your favorite fast food joint?
    A&w i guess

    Have you ever kissed someone and regretted it later?
    nopr

    Do you get drunk just for fun?
    i guess lol

    Do you lift weights?
    ya otherwise i dont feel like i did anything.

    What's the last thing you bought clothes-wise?
    a bathing suit that has totally paid for itself

    Have you used Limewire before?
    forever ago

    Are you on birth control?
    nope

    Do you know what a kettle weight is?
    yes better question is do i know how to use it

    Do you have any siblings? Younger or older?
    brother and sister both younger

    Are you scared of being alone in big cities?
    i dont think so i think if i get comfortable then ill  be okay

    Does your phone slide or flip?
    well it can do both nicely but when it does its usually me being a dumbass

    Have you ever had a one night stand?
    nope.

    Are you craving anything right now?
    more wine, im in wine country i gotta live it up

    Do you or any of your friends have children?
    most of my friends have kids i think hahah i mean i know

    Who is your last sent text to?
    Kaylin

    Do you hate one word texts?
    nah

    Have you ever eaten at Chipotle before? (It's my favorite!)
    whats chipotle?

    Do you own any volleyball spandex?
    nope

    Who do you envy the most, if anyone at all?
    just kittenblues11 kimmyjo laurakirsten casey_malone they all live on the west coast

    Does your breath need to be freshened?
    possibly i got the wine breath going haha

    So have you ever been on a legit date?
    yuh

    Did you sleep in or wake up early today?
    *wake up early as the guys went golfing so we were all rudely awoken

     

  • Do you want to fall in love in the next couple of months?
    umm this does not apply.

    Name somet​hing you'​re doing​ tomor​row?​
    going to kelowna then flying home

    Do you sleep​ on your stoma​ch?​
    depends

    What are you liste​ning to?
    easy rock

    What are you excit​ed for?​
    friday and my potential job offer

    Is there​ someo​ne you can trust​ 100%​?​
    ya theres a few

    Last perso​n you said "I love you" to?
    stacey cause she got my glasses for me haha.

    Do you miss anyon​e?​
    my boys i always miss them when i go away

    What was the first​ thing​ you thoug​ht this morni​ng?
    what will i buy today or what do i need to buy today

    Will this weeke​nd be a good one?
    no cause im back to work,.... FUCK

    What were you doing​ at 7am this morni​ng?
    sleeping

    What were the last words​ you said to your dad?
    DO NOT OPEN YOUR WINDOWS OR LEAVE YOUR HOUSE!!!!!!!!for real

    Is tomor​row going​ to be a good night​?​
    maybe i have to fly tomorrow not interested in that

    What did you do last weeke​nd?​
    got some sun time in, boated sea doo'ed it was good times

    What are you curre​ntly doing​?​
    killing time

    Who playe​d with your hair last?​
    no one touches black girl hair


    What kind of pants​ are you weari​ng?​
    im wearing shorts cause its hot as fuck!

    What time is it?
    751pm

    Do you believe in God?
    ya i do do i force my beliefs on you? no, you decide what you wanna do i do what i do,lets leave it at that.


    Do you prefer to be around people, or by yourself?
    depends after today i might need a day or two to myself.

    Who was your best friend this time last year?
    Jen still is

    Are they still?
    yeap


    How much does a ticket at your local cinema cost? 
    14 i think but i went on cheap day so it was 7 bucks

    Have you ever watched Top Gear? 
    nope


    What was the last movie you cried during?
    um i think i teared up in Friends with Benefits, i dont know i cry a lot

    Do you have any TV shows on DVD? 
    Weeds Breaking Bad

    Do you have any nicknames? 
    Ai Leen Leenerbeaner Len Jimothy Leteisha haha i have a few

    How do you like your eggs? 
    sterile.. hahahha kidding kidding over easy

    Where were you when 9/11 happened? 
    i was catyching the school bus i dont know if i fully understood what was going on,


    Name three things that you could grab right now. 
    cellphone puzzle book and a coaster


    Do you have a good reputation?
    nope theres a lot of people around here that do not like me based on what some shitty as people have to say about me but you knowwhat? those people are missin out on me.*kany

    How many jerks do you know?
    a lot

    Who was the last person you ate with?
    stacyey and candace

    Who was the last baby you held?
    shit i dont know

    What were you doing at 10 am?
    shopping

    Name everything you've eaten today?
    pancakes chicken breast,falafel, roasted pepper bisque


    Do you miss your past
    no not one bit. onward!




(2 comments | Leave a comment)

Comments:


[User Picture]
From:wherethelight77
Date:August 3rd, 2011 02:52 pm (UTC)
(Link)
Have you ever eaten at Chipotle before? (It's my favorite!)
whats chipotle?

OMG. Wait till you get to New York....
[User Picture]
From:kittenblues11
Date:August 5th, 2011 01:53 am (UTC)
(Link)
The West Coast always needs more Leen!!!!!
And Chipotle is awesome! They have one in Seattle. It's pretty amazing :)

> Go to Top
LiveJournal.com